Про діяльність центрального міського ринку - на прес-конференції директора КП «Асорті» В. Кесарчука

06-11-2019 15:11 187
категорія: Новини міста


6 листопада 2019 року Вадим Кесарчук - директор комунального підприємства «Асорті», основним видом діяльності якого є організація торгівлі на центральному міському ринку, надання в оренду площ, приміщень та надання підприємцям різних видів послуг, провів прес-конференцію для журналістів місцевих ЗМІ.

Слід зазначити, що на посаді директора даного КП Вадим Кесарчук перебуває лише четвертий місяць - з кінця липня поточного року. Тому керівник «Асорті» зосередив свою увагу на тих змінах в роботі підприємства, які відбулися у III кварталі поточного року, завдяки чому КП змогло вийти на прибутковість.

- Протягом серпня-вересня був проведений моніторинг фінансово-господарської діяльності підприємства для виявлення можливості скорочення його витрат та проведений ряд заходів, - зазначив Вадим Кесарчук. - А саме, зменшений тариф на електроенергію для нашого підприємства на 11%, що дало економію витрат тільки в третьому кварталі на суму близько 90 тис. грн. З метою економії фонду заробітної плати було прийняте рішення про розподіл посадових обов'язків працівників, які звільнилися, між працюючими співробітниками, а також виведення зі штатного розкладу вільних посад. Ці заходи дали економію фонду заробітної плати і відрахувань на єдиний соціальний внесок в сумі 83,7 тис. грн. за третій квартал.

Директор КП “Асорті” повідомив й про інші проведені заходи, які безпосередньо вплинули на фінансовий результат роботи підприємства в III кварталі 2019 року - це прибуток в сумі 228 тис. грн., що на 35% більше передбаченої фінансовим планом прибутку на III квартал.

“Саме в третьому кварталі підприємство подолало збитковість, яка мала місце в першому півріччі 2019 року”, - підкреслив Вадим Кесарчук.

Загалом, за 9 місяців 2019 року валовий дохід склав 13 млн. 617 тис. грн.; чистий дохід (без ПДВ) - 11 млн. 347 тис. грн., витрати склали 11 млн. 153 тис. грн. В міський бюджет за вказаний період перераховано 1611 тис. грн.

За інформацією В. Кесарчука, протягом січня-вересня 2019 року з метою дотримання належного температурного режиму були придбані та встановлені кондиціонери в молочний та м'ясний корпуси ринку на суму 96,6 тис. грн. Були продовжені роботи з облаштування місць для паркування, придбано ще чотири паркувальних термінали зі спеціалізованим РРО на загальну суму 197,6 тис. грн. Працівниками КП «Асорті» без залучення сторонніх організацій були також здійснені заходи, спрямовані на вдосконалення функціонування деяких видів основних фондів та інфраструктури.

Вадим Кесарчук відповів на численні запитання журналістів. Більш докладно з матеріалами прес-конференції можна ознайомитися у газетах “Слово Придністров’я”, “Торнадо-прес” та “Наше місто”, передачах телеканалів “Перший муніципальний” та “Бессарабія ТБ”, публікаціях інтернет-сайтів.




Запити та запрошення
надсилати за адресою: ob.otdel@ukr.net
(Загальний відділ Білгород-Дністровської міської ради)

Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
тел. 04849 3-59-40

Білгород-Дністровська міська рада
67700,Україна
м. Білгород-Дністровський
вул. Михайлівська, 56
тел. 04849 2-24-44