Міський бюджет
За період з 21 по 27 грудня надійшло до бюджету Білгород-Дністровської міської територіальної громади податків та зборів – 12564,5 тис. грн.
Отримано трансфертів з місцевого та державного бюджетів – -212,9 тис. грн.:
- повернення субвенції з місцевого бюджету на здійснення природоохоронних заходів – -72,8 тис. грн.;
- повернення субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з Державного бюджету - -140,1тис.грн.;
Проведено фінансування видатків у сумі 29753,5тис. грн. (загальний фонд – 22342,5 тис. грн.), (спеціальний фонд – 7411,0 тис. грн.), з них профінансовано на:
- оплату праці і нарахування на заробітну плату – 7981,2 тис. грн.;
- оплату медикаментів та перев’язувальних засобів (повернення фінансування) - -0,5 тис. грн.;
- оплату продуктів харчування (повернення фінансування) – -6,3 тис. грн.;
- оплату енергоносіїв – 1044,7 тис. грн.;
- оплату інших видатків – 8300,4 тис. грн.;
- оплату праці і нарахування на заробітну плату (за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету) – 4778,1 тис. грн.;
- оплату праці і нарахування на заробітну плату (за рахунок субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (ІРЦ)) – 146,7 тис. грн.;
- оплату праці і нарахування на заробітну плату (за рахунок субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з Державного бюджету) - 77,8 тис. грн.;
- оплату праці і нарахування на заробітну плату (за рахунок субвенції з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки-локації здорової України») - 20,4 тис. грн.
Спеціального фонду капітальні видатки та вкладення, інвестиційні проєкти – 7411,0 тис. грн.:
- придбання міні АЗС - 144,9 тис. грн.;
- капремонт кабінету англійської мови ЗЗСО№7 - 350,0 тис. грн.;
- проведення експертних грошових оцінок земельних ділянок комунальної власності, які підлягають продажу шляхом викупу - 26,6 тис. грн.;
- капремонт нежитлової будівлі вул. Кишинівська,245: техогляд, експертиза, оцінка - 850,0 тис. грн.;
- придбання глибинних насосів - 274,7 тис. грн.;
- ПКД, встановлення системи пожежної сигналізації (ліцей №1) - 932,7 тис. грн.;
- технагляд за капремонтом ліфтів - 5,8 тис. грн.;
- придбання планшетів для відділу паркування - 70,0 тис. грн.;
- реконструкція зовнішніх мереж водопостачання та водовідведення від вул. Ізмаїльська до вул. Кишинівська по вул. Шевченко - 196,6 тис. грн.;
- за розробку ПКД «Нове будівництво зовнішніх мереж водовідведення по вул.Ізмаїльська,81» - 65,1 тис. грн.;
- розробка ПКД «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання по вул. Комунальна від вул. Маяковського» - 116,5 тис. грн.;
- капремонт будівель літ."А" та літ."Б" за адресою: від вул.Пушкіна,29 для розміщення БД РПЦК та СП (розробка ПКД, експертиза) - 2700,0 тис. грн.;
- роботи по об’єкту «Капремонт будівлі спортзалу в ЗЗСО №4 по вул.Ізмаїльській,130» - 411,7 тис. грн.;
- роботи по капремонту огорожі скверу Михайлівський - 416,0 тис. грн.;
- капремонт дорожнього тротуару на території КУ "БДМТЦ" - 441,7 тис. грн.;
- капремонт будівлі за адресою вул. Пушкіна,29 - 100,0 тис. грн.
- замовлення ПКД "Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття закладу загальної середньої освіти №6» - 62,0 тис. грн.;
- розробка ПКД, експертиза "Капітальний ремонт харчоблоку ЗЗСО №7 (вул.Південна,25)» - 113,8 тис. грн.;
- повернення фінансування субвенції з місцевого бюджету ДБ на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів» (411,00грн. -2ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області, 5025,0грн. -в/чА3955) - -5,4 тис. грн.;
- повернення фінансування за розробку ПКД та капремонт з улаштуванням другого входу в укриття ЗДО №1 - -73,8 тис. грн.;
- повернення фінансування за придбання обладнання для харчоблоку - -18,0 тис. грн.;
- роботи по капремонту покрівлі адміністративного будинку літ. "Г" по вул.Михайлівській,23 для розміщення двох ПОГ - 25,6 тис. грн.;
- роботи по капремонту приміщень адмінбудинку літ "Г" по вул.Михайлівська,23 для розміщення двох ПОГ - 27,2 тис. грн.;
- реконструкція елементів благоустрою площі по вул. Портова (2 черга) - 24,6 тис. грн.;
- капремонт огорожі скверу Михайлівський м. Білгород-Дністровський - 32,7 тис. грн.;
- капремонт будівлі спортзалу в ЗЗСО №4 -5,1 тис. грн.;
- послуги дезінсекції - 64,9 тис. грн.;
- придбання офісної техніки - 50,0 тис. грн.