Інформація про діяльність управління соціальної політики за період з 09.07.2018 р. по 13.07.2018 р.


13.07.2018 15:10 79

Управлінням за період з 09.07.2018 року по 13.07.2018 року

перераховані кошти на загальну суму - 5 966 184,29 грн.

ДЕРЖАВНИЙ БЮДЖЕТ - 88 920,18 в т.ч.:

- надання послуг з професійної адаптації учаснику АТО за напрямком підготовки- водій автотранспортних засобів - 11 369,26 грн.

- компенсаційні виплати та відшкодування вартості за санаторно - курортне лікування громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 77 550,92 грн.;

ЗА РАХУНОК СУБВЕНЦІЇ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ МІСЦЕВИМ БЮДЖЕТАМ - 5 877 264,11 грн., з яких:

- державна соціальна допомога на виплату сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства та дітям інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомога на догляд за інвалідами I та II групи внаслідок психічного розладу - 5 548 511,86 грн.;

- державна соціальна допомога на дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошове забезпечення батькам вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом “Гроші ходять за дитиною” - 47 558,69 грн.;

- компенсація пільговому контингенту міста на тверде паливо та скраплений газ та житлові субсидії населенню на придбання твердого палива і скрапленого газу - 281 193,56 грн.;

КРЕДИТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ

станом на 13.07.2018 р. становить 4 518 189,39 грн., а саме:

- компенсація підприємствам, які надають послуги пільговому контингенту за житлово-комунальні послуги та субсидії населенню - 4 518 189,39 грн.

За звітний період управлінням від 4 заявників прийнято заяви на призначення та призначено щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг; прийнято 101 заява на призначення державних допомог, 86 заявникам призначено державні соціальні допомоги, прийнято 27 заяв на призначення житлових субсидій. Призначено житлові субсидії по 116 особовим справам.

За звітний період управлінням соціальної політики Білгород-Дністровської міської ради опрацьовано 197 документів.

З яких отримано 104 документи:

36 - звернення громадян, з питань:

9 - видача довідок, посвідчень

7- надання одноразової допомогу УБД АТО

1 — надання матеріальної допомоги на поховання

7 - припинення субсидії та поновлення надання пільгами

1 - заяви про повернення надміру виплачених коштів

7- перерахувати суму невикористаної субсидію на газове опалення на рахунок заявника

2 — дозвіл на користування пільгами за фактичним місцем проживання

2 - інші

Окрім того надійшло:

7 -звернень громадян на Урядову гарячу лінію

1 - звернення до Контактного центру міськвиконкому

а також 60 документів загального листування, з них :

3 — постанови КМУ

2 - розпоряджень міського голови

15 - листів від ДС та СП ОДА

3 — листа від управлінь соціального захисту населення

1 - лист міськвиконкому та його структурних підрозділів

36 - листування з підприємствами та установами з питань соцзахисту населення

Також вихідних документів зареєстровано 93 документа.

Всього за звітній період управлінням соціальної політики міської ради зареєстровано 197 вхідних та вихідних документів.

Розгляд, а також надання відповідей на звернення та листи, що надходять до управління, здійснюється у порядку та в межах строків, визначених чинним законодавством України.




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік