Інформація про діяльність управління соціальної політики за період з 02.07.2018 р. по 06.07.2018 р.


09.07.2018 12:47 91

Управління соціальної політики постійно здійснює функції розпорядника коштів, що надходять з різних джерел фінансування.

Управлінням за період з 25.06. по 27.06.2018 року перераховані кошти

на загальну суму 511 443,34 грн., з яких ДЕРЖАВНИЙ БЮДЖЕТ - 7 784,00 в т.ч.:

- компенсація за санаторно-курортне оздоровлення інвалідам загального захворювання - 962,00 грн.;

- відшкодування вартості за санаторно - курортне лікування інвалідів загального захворювання – 6 822,00 грн.

МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ- 480,00 грн.:

- забезпечення послугами з перевезення осіб, що пересуваються на візках в рамках реалізації міської цільової Програми “Соціальне таксі” - 480,00 грн.

КРЕДИТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ станом на 06.07.2018 р. становить 4 852 643,87 грн.:

- компенсація підприємствам, які надають послуги пільговому контингенту за житлово-комунальні послуги та субсидії населенню - 4 518 189,39 грн.;

- компенсація пільговому контингенту міста на тверде паливо та скраплений газ та житлові субсидії населенню на придбання твердого палива і скрапленого газу - 281 193,56 грн.;

- компенсація громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС - 53260,92 грн.

2 липня 2018 року під головуванням керуючого справами виконавчого комітету Величка І.А. проведено засідання міської координаційної ради з питань соціального захисту, в ході якого розглянуті питання надання одноразової допомоги на поховання померлих, дозволу на користування пільгами за фактичним місцем проживання, одноразової грошової допомоги учасникам АТО, 25% пільги за рахунок міського бюджету на комунальні послуги учасникам АТО, призначення та припинення надання житлових субсидій.

06 липня 2018 року під головуванням керуючого справами виконавчого комітету Величка І.А. проведена міська комісія з метою винесення рішення щодо призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування, а також забезпечено проведення засідання міської спостережної комісії.

За звітний період управлінням від 4 заявників прийнято заяви на призначення та призначено щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг; прийнято 58 заяв на призначення державних допомог, 46 заявникам призначено державні соціальні допомоги, прийнято 20 заяв на призначення житлових субсидій. Призначено житлові субсидії по 133 особовим справам.

Управлінням за вказаний період опрацьовано 310 документів, з яких:

отримано 144 документів, в т.ч. :

40 - зверненm громадян, з яких:

2 -звернення громадян на Урядову гарячу лінію

2 - звернення до Контактного центру міськвиконкому

8 - видача довідок, посвідчень

8 - видача довідок, посвідчень

3 - надання матеріальної допомоги громадянам зі скрутним становищем

1- надання одноразової допомогу УБД АТО

10 - припинення субсидії та поновлення надання пільгами

6 - заяви про повернення надміру виплачених коштів

5 - запит особових справ

2- перерахувати суму невикористаної субсидію на газове опалення на рахунок заявника

1 — дозвіл на користування пільгами за фактичним місцем проживання

2 — питання призначання державних допомог

2 — інші

100 документів загального листування, з них :

1 — лист АПУ

4 — постанови КМУ

1 - лист Мінсоцполітики

1 - розпоряджень міського голови

19 - листів від ДС та СП ОДА

13- листів від управлінь соціального захисту населення

11 - листів міськвиконкому та його структурних підрозділів

50 - листування з підприємствами та установами з питань соцзахисту населення

Також вихідних документів зареєстровано 166 документів.

Всього за звітній період управлінням соціальної політики міської ради зареєстровано 310 вхідних та вихідних документів.

Розгляд, а також надання відповідей на звернення та листи, що надходять до управління, здійснюється у порядку та в межах строків, визначених чинним законодавством України.




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік