Інформація про діяльність управління соціальної політики міської ради за період з 02.01.2019 р. по 11.01.2019 р.


14.01.2019 14:42 139

Управління соціальної політики постійно здійснює функції розпорядника коштів, що надходять з різних джерел фінансування.

Управлінням за період з 02.01 по 11.01. 2019 року перераховані кошти на загальну суму - 5 453 470,80 грн.

ЗА РАХУНОК СУБВЕНЦІЇ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ МІСЦЕВИМ БЮДЖЕТАМ - 4 551 407,18 грн. в т.ч.:

- державна соціальна допомога на дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошове забезпечення батькам вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом “Гроші ходять за дитиною” - 55 418,45 грн.;

- державна соціальна допомога на виплату сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства та дітям інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомога на догляд за інвалідами I та II групи внаслідок психічного розладу - 5 329 942,83 грн.;

- компенсація пільговому контингенту міста на тверде паливо та скраплений газ та житлові субсидії населенню на придбання твердого палива і скрапленого газу – 68 109,52 грн.

КРЕДИТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ станом на 11.01.2019 р. становить 2 841 578,21 грн. в т.ч.:

- компенсація підприємствам, які надають послуги пільговому контингенту за житлово-комунальні послуги та субсидії населенню - 2 790 931,61 грн.;

- компенсація громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС -50 646,60 грн.

За звітній період управлінням від 8 заявників прийнято заяви на призначення та призначено щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг; прийнято 77 заяв на призначення державних соціальних допомог, 81 заявнику призначено державні соціальні допомоги, прийнято 7 заяв на призначення житлових субсидій, а також 27 заявникам призначено житлові субсидії.

Окрім того, до управління за цей час надійшло 11 звернень громадян, а також 5 звернень громадян на Урядову гарячу лінію та 3 звернення до Контактного центру міської ради. Також отримано 57 документів загального листування.

Питання, які спонукали громадян до звернень:

- видача довідок, посвідчень;

- надання матеріальної допомоги громадянам зі скрутним становищем;

- припинення субсидії та поновлення надання пільг;

- заяви про повернення надміру виплачених коштів;

- запити особових справ тощо.

Всього за звітній період управлінням соціальної політики міської ради опрацьовано 168 вхідних та вихідних документів.

Розгляд, а також надання відповідей на звернення та листи, що надходять до управління, здійснюється у порядку та в межах строків, визначених чинним законодавством України.




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік