Інформація про роботу зі зверненнями громадян в управлінні соціальної політики Білгород-Дністровської міської ради за 12 місяців 2017 року


17.01.2018 10:25 121

Робота зі зверненнями громадян в управлінні соціальної політики Білгород-Дністровської міської ради ведеться відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів від 24 вересня 2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

За 12 місяців 2017 року до управління соціальної політики Білгород- Дністровської міської ради надійшло 1909 звернень від громадян.

Кількість звернень в порівнянні з минулим роком зменшилась на 429 звернень або на 22,5%.

Від виконавчого комітету міської ради протягом 12 місяців 2017 року надійшло 1005 звернень громадян. З вищих органів влади через виконавчий комітет до управління надійшло 248 звернень громадян з яких :

2 - з Адміністрації Президента України

1 - з Генеральної Прокуратури України

3 - з Одеського Фонду соціального захисту інвалідів

7 - з Департамент соціальної та сімейної політики ОДА

7 - з Одеської ОДА

1 - з Ради Національної Безпеки України

201 - звернення громадян на Урядову гарячу лінію

26 - звернень до контактного центру Б-Дністровської міської ради.

За аналогічний період 2016 року пересланих звернень до управління надійшло 986.

Основні питання, які порушуються громадянами є питання :

- надання матеріальної допомоги (831 звернень або 43,5 %);

- забезпечення санаторно-курортним лікуванням ( 37 звернень або 1,9 %);

- призначення, відмова від житлових субсидій та пільг ( 325 або 17 %);

- повернення з будинку-інтернату ( 3 звернення або 0,2 % );

- надання довідок, посвідчень, особових справ тощо ( 219 або 11,5 %);

- забезпечення тимчасовим житлом внутрішньо переміщених осіб (3 або 0,2 %);

- надання матеріальної допомоги учасникам УБД АТО та їх неповнолітнім дітям ( 74 або 3,9 %);

- дозволити родині користуватись пільгами за місцем проживання, надання пільг з місцевого бюджету (70 або 3,7 %)

- ремонт, газифікація квартир, забезпечення житлом (4 або 0,2 %)

- призначення та виплата допомог ( 43 або 2,2 %)

- забезпечення технічними засобами реабілітації інвалідів – 14 (0,7 %)

- пільговий проїзд – 4 ( 0,2 %)

- інші питання – 282 ( 14,8 %).

За підсумками аналізу надходження звернень громадян встановлено, що протягом 9 місяців 2017 році управлінням розглянуто 3 колективних звернення з питань надання матеріальної допомоги. Повторних, неодноразових, дублетних звернень влади від громадян міста за звітний період не надходило.

Найбільшу частку усіх звернень — 43,5%, як і в попередні роки, становлять звернення щодо надання матеріальної допомоги, що відображає реалії сьогодення нашого міста — великий прошарок соціально незахищених категорій населення; низькі статки його мешканців; велику кількість тяжких захворювань, на лікування яких потрібні значні кошти. Дані звернення виноситься на розгляд координаційної ради у зв’язку з тим, що потребують колегіального розгляду та прийняття рішення.

Протягом 2017 року до управління надійшло 1033 звернень від пільгових категорій громадян :

учасників війни – 6

дітей війни - 56

інвалідів війни – 37

учасників бойових дій - 137

ветеранів праці – 15

осіб з інвалідністю I, II, III групи – 408

одиноких матерів - 81

від «Матерів – героїнь» – 0

учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та постраждалих осіб від аварії на ЧАЕС– 19

від сімей, які мають дітей з інвалідністю – 36

багатодітних сімей - 55

інших категорій - 186

від героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України звернення не надходили.

Найвагомішою часткою звернень від представників пільгових категорій

громадян до управління є звернення від осіб з інвалідністю I, II, III групи – 39,5%, учасників бойових дій – 13,2 %, багатодітних сімей – 5,3 % та одиноких матерів –7,8 % .

Основні питання, з якими звертаються пенсіонери, ветерани, особи з

Інвалідністю війни, одинокі матері, багатодітні сім’ї - це питання надання матеріальної допомоги.

Із загальної кількості звернень ( 1909) за 2017 року : 1591 звернення вирішено позитивно, що складає 83,3 % від загальної кількості звернень, на 297 звернень ( 15,5 %) надані роз’яснення, 5 звернень ( 0,3 %) переслані до розгляду за територіальною належністю. На всі звернення, які розглядались управлінням, заявникам надавались повні та обґрунтовані відповіді у встановлені законодавством строки. Станом на 01.10.2017 року в управлінні на розгляді залишилося 16 звернень або (0,9 %).

В управлінні постійно ведеться особистий прийом громадян начальником та його заступником згідно графіку, затвердженого наказом начальника управління, який розміщений на інформаційному стенді при вході до управління та на офіційному веб-сайті міста. Систематично ведеться робота з налагодження діалогу з мешканцями міста шляхом проведення широкомасштабної інформаційно-роз'яснювальної діяльності, спрямованої на зменшення проблемних питань.

На апаратних нарадах у начальника управління систематично розглядаються питання організації роботи зі зверненнями громадян, аналізуються та узагальнюються питання, що порушуються у зверненнях громадян, виявляються причини, що їх породжують та за результатами такого аналізу вносяться пропозиції щодо розв’язання найбільш актуальних проблем.

Начальниками відділів управління взято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому інвалідів ВВВ, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України та жінок, яким присвоєно почесне звання „Мати – героїня”. Всі спеціалісти управління попереджені про персональну відповідальність за розгляд звернень громадян.

Особлива увага приділяється зверненням інвалідів, учасників антитерористичної операції, сім'ям учасників АТО та сім'ям загиблих учасників АТО, а також зверненням, які надходять до управління від внутрішньо переміщених осіб. Приділяється увага питанням поліпшення умов проживання та соціального забезпечення осіб з інвалідністю, забезпечення їх автотранспортом, як засобом протезування та забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі в управлінні соціальної політики Білгород-Дністровської міської ради.




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік